O mică exploataţie viticolă din Villedommange, în apropiere de Reims, în Franța, se pregătește să lanseze pe piaţa japoneză o sticlă de șampanie care își schimbă ”înfățișarea” și culoarea, în funcție de temperatura camerei.

Astfel, total albă, sticla se acoperă de note muzicale și fluturași roz atunci când este scoasă din frigider. Brevetată de Institutul Național al proprietății industriale, tehnica dezvoltată de exploataţia viticolă Infinite Eight împreună cu societatea Distripac, din Somain, presupune îmbrăcarea sticlei într-un plastic fin pe care sunt imprimate culori și motive care reacționează la temperaturi scăzute.

”Este o premieră. Suntem singurii care facem așa ceva în Champagne”, a declarat pentru France Presse, Nicolas le Tixerand, directorul Villedommange. ”Este o tehnică de marketing, dar și o metodă interesantă şi neobişnuită de a știi când sticla de șampanie este pregătită să fie degustată”, a explicat el.

După Japonia, aceste sticle speciale de şampanie vor fi disponibile pe piaţa din Franţa începând cu luna aprilie.

Sursa: dcbusiness.ro

Comentează

comentarii